Şifremi unuttum, ne yapmalıyım? 
Şifrenizi unutmanız durumunda “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayabilirsiniz. Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra mailinize şifre sıfırlama maili gönderebilirsiniz. 




Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarında satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek “Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekranda “Üye Olmadan Devam Et” seçeneğiyle devam edebilirsiniz. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresi ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz.



Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım” sayfasını ziyaret edebilirsiniz.



Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi kalıcı olarak iptal etmek(silmek) istediğiniz talebinizi müşteri hizmetlerimize belirtebilirsiniz. 24 saat içinde üyeliğiniz kalıcı olarak silinecektir. 



Kargo ve kapıda ödeme ücretleri hakkında bilgi almak istiyorum?

Yurtiçi alışverişlerinizde 800 TL ve üzeri kargo ücretsizdir. Kapıda Ödeme seçeneğinde 19,99 TL olan kapıda ödeme hizmet bedeli alınmaktadır. Kredi Kartı veya Havale yöntemiyle yaptığınız alışverişlerinizde bu bedel tahsil edilmemektedir. 800 TL ve altı alışverişlerinizde 49,99 TL kargo bedeli alınmaktadır.



Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Alışverişlerinizde ödemelerinizi; kredi kartınızla, banka kartınızla, kapıda ödeme veya havale seçeneklerinden birisini kullanarak yapabilirsiniz.



İade işlemlerinde kesinti gerçekleşiyor mu? 

Hayır, anakiz.com.tr’den yapacağınız alışverişlerinizde iade göndermiş olduğunuz ürünlerin tutarlarında herhangi bir kesinti gerçekleşmez. 

Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz Kargo Ücreti ve Kapıda Ödemeli siparişlerinizde tahsil edilen Kapıda Ödeme Bedeli iade edilmemektedir.



Sitenizdeki tüm ürünler mağazanızda da mevcut mu? 

Anakiz.com.tr’de internet mağazamız için ayrılmış ürünler satışa sunulmaktadır. Mağaza ve internet mağaza stoklarımız değişkenlik göstermektedir. 



Sepetimdeki ürünler tükenir mi? 

Sepetinize eklediğiniz ürünler için stok revizesi yapılamamaktadır. Sepetinize eklediğiniz ürünü satın almadığınız sürece tükenme ihtimali bulunmaktadır.



Aldığım ürünler için değişim yapabilir miyim?

www.anakiz.com.tr’den satın aldığınız ürünlerden sınırlı sayıda stok mevcut olduğundan internet mağazamızda renk/beden/ürün değişimi yapılmamaktadır. Ancak ürünü tarafımıza iade olarak gönderebilirsiniz. Akabinde tarafınıza para iadesi gerçekleştirilir.



Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya verilmeden anakiz.com.tr kullanıcı paneliniz üzerinden iptal talebi oluşturmanız gerekmektedir. Akabinde +90552 512 22 00 whatsapp müşteri hizmetlerimize sipariş iptaliyle alakalı talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Ekibimiz bu talep doğrultusunda sizinle iletişime geçip sipariş iptalini gerçekleştirecektir.



İade politika ve prosedürleriniz nedir?

Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde ücretsiz olarak tarafımıza iade edebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün faturası ve varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içerisinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır ve ürün tekrar satılabilirlik halini korumalıdır (tadilat görmemiş, kirlenmemiş, kullanılmamış, yıkanmamış vs. Aksi halde iade talebiniz kabul edilmeyecektir)



İade işlemini nasıl yapabilirim?

İade işleminizi ARAS Kargo’dan firma iade kodunu yetkililere belirterek tarafımıza ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz. Firma iade kodu size gönderilen faturada belirtilmektedir. İadeyle alakalı problem yaşamanız durumunda müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. 



Siparişim hangi kargo firmasıyla, kaç günde gelir?

Kargo gönderimlerimizi KARGOİST VE PTT kargo firmalarıyla ile yapmaktayız. Kargo firması bulunduğunuz konuma göre değişmektedir. Ürünlerinizle alakalı tedarik problemi olmaması durumunda siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir.

Türkiye sınırları içerisinde siparişiniz en geç 3-4 iş günü içerisinde elinizde olacaktır. Bu zamanlama yerleşim yerinizin ve lojistik firmasının o bölgeye ulaşımına bağlı olarak değişkenlik gösterebileceği için anakiz.com.tr en geç 10 gün içerisinde göndermeyi taahhüt etmektedir.



Havale ödeme yöntemi kullanarak ödeme yaptım, süreç nasıl işlemektedir?

Ödeme yöntemlerinden havale yöntemini seçtiğinizde size belirtilen hesaba sipariş tutarınız kadar havale işlemi gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Açıklama kısmına sipariş numaranızı belirtmeniz gerekmektedir. Ekibimiz 24 saat içerisinde havale işleminizi onaylayıp siparişinizin hazırlanması için operasyon birimine iletecektir.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR